Menționăm sau nu într-un articol că este sponsorizat? | Sorin Grumazescu
Posted on Aug 30, 2011 in Blog, Blogger | 5 comments

Menționăm sau nu într-un articol că este sponsorizat?

 

Asta-i întrebarea. Știam că sunt mulți care au scris despre asta, la vremea respectivă citindu-le articolele. Între cei care și-au dat cu parerea, sau care, într-un fel sau altul, și-au pus aceeași întrebare, Cristina, Nina, Marius, Manafu. De ce mai scriu și eu un articol pe astă temă? Pentru că zilele trecute am primit un comentariu la unul dintre articolele mele. Și încă nu-s lămurit.

De aceea, cititorule, întreb și eu: ar trebui să menționăm în articol că e unul sponsorizat, sau nu? Dacă da, de ce, daca nu, de ce? Apoi, mai vin cu o întrebare: dacă eu nu menționez în articol că e unul plătit, ce te face pe tine să crezi că articolul e sponsorizat? Doar faptul că scriu de bine despre un anumit produs?

Pentru că dacă nu menționez acest aspect, voi trăi cu senzația că, mulți dintre voi, vor crede că e un articol plătit. Asta înseamnă că nu mai pot scrie un post doar așa…pentru că-mi place un anume produs, decât în cazul în care spun că nu am primit nimic, ca pur și simplu îmi place acel produs și-l recomand?

Deci? Cum facem? 🙂

Sursa Foto



5 Responses to “Menționăm sau nu într-un articol că este sponsorizat?”

  1. CristinaTM says:

    Cred ca majoritatea lumii isi da seama daca un articol este sau nu advertorial. Nu stiu daca doar din cauza ca sunt blogger si scriu si eu advertoriale observ diferenta, dar mie mi se pare evident cand un articol e scris pentru ca iti place foarte mult un produs si-l recomanzi.

    In plus, eu nu scriu advertoriale decat pentru branduri in care cred sau pe care le folosesc. Deci si advertorialul e tot o recomandare personala.

  2. Marieta says:

    Cred că singurul la care am văzut scris limpede şi clar PROMO este Vlad Petreanu.La marea majoritate e “scăldată” asta pentru că marea majoritate nu e ca Vlad, sau invers, pentru că Vlad e diferit de restul.
    Mi se pare decent ca lumea să ştie că e advertorial şi asta să fie limpede precizat nu bâlbâit cu discreţie.

  3. […] Sorin reia dezbaterea despre reclama pe blog, si vine si cu exemple si cu argumente. E de citit. […]

  4. Valy says:

    Nu am eu foarte multe campanii dar la mine e simplu: articolele “sponsorizate” intra in categoria (P). Restul e ce vrea fiecare sa creada 🙂

Leave a Reply