Posted on Oct 31, 2011 in Evenimente, Masini | 0 comments

Omuleţul Michelin m-a dus să-mi arate viitoarele lor anvelope

Cu câteva zile în urmă, mai exact în perioada 24 – 26 Octombrie, am avut plăcerea să fiu invitat la lansarea unui nou produs Michelin, în Valencia, Spania. Nu singur, ci împreună cu alţi câţiva “colegi de breaslă”, dacă-mi este permisă exprimarea. Şi ca să nu cumva să uit 😛 să vi-i prezint de la început: Roxana Ciuhulescu, prezentatoarea mesiunii Promotor (fetele mai întâi, nu-i aşa?), Sebatian Toma de la Automarket, Andrei Preoteasa de la Mercedes Club şi Mihai Ivaşcu de la Voom. Ce-am făcut acolo? Am fost la lansarea Michelin Primacy 3, aşa cum spuneam mai devreme, noul pneu produs de Michelin, pneu care va intra pe piaţa în lună Martie 2012.

Nu vreau să vă plictisesc cu un articol despre pneuri, însă ar fi bine şi v-aş sfătui să aruncaţi un ochi aici. Găsiţi mai multe detalii despre evenimentul din Valencia şi despre noua anvelopa lansată de Michelin.

Spuneam că nu vreau să vă plictisesc cu chestii tehnice, însă o să vă plictisesc cu felul în care ştie Michelin să facă un eveniment şi felul în care oamenii de la Michelin ştiu să se ocupe de tine.

Uite-aşa, într-o zi primesc un telefon de la Răzvan Diaconu, Operational Marketing Manager Michelin şi cel care ne-a însoţit la Valencia. Îmi spune pe scurt despre ce e vorba, îi spun că, în principiu, sunt de acord, însă mai aveam de pus câteva lucruri la punct. Se aranjează apele, îi dau omului mail şi iată-ne la aeroport. 🙂

Nu intru în toate amănuntele, însă vreau să vă spun că, aşa cum îi stă bine unei companii care se respectă, n-a lipsit nimic…dar absolut nimic. Începând de la hotel şi terminând cu evenimentul de pe circuitul Ricardo Tormo, unde, apropos, băieţii au creat un mic orăşel, pentru că totul să fie cât se poate de real. Problema e că asta nu-i tot. Ştiţi?! Uneori vine momentul în care fiecare dintre noi îşi pune întrebarea „da’ de ce mie? Da’ de ce eu?”. Vă răspund eu: pentru că fiecăruia dintre noi îi vine rândul. Şi acum mi-a venit mie. Marea companie aeriană Alitalia (cred. Că încă nu le-am găsit şi nu ştie nimeni unde sunt), ”decât” că mi-a pierdut bagajele. Ei bine, până la urmă, deşi nu era vina lor, cei de la Michelin, dar în mod special Răzvan, au avut grijă să nu-mi lipsească nimic. Dar absolut nimic. Ca să nu mai spun de telefoane, umblături etc. Însă despre asta o să vă povestesc în alt post, pentru că nu-i doar pierdutul bagajelor. Au fost mult mai multe. 🙂

Şi ca să nu spuneţi că-i normal să-i laud, că doar m-au dus în Spania, o să-i şi critic. În special pe Răzvan cu care am avut o discuţie despre Social Media şi neimplicarea lor în „partea asta de lume”. Sigură că nu ne-am bătut, însă a fost o discuţie „tăioasă” şi, sper eu, constructivă. Eu o ţineam pe a mea cu niscaiva conturi de Facebook şi Twitter, Ravzan o ţinea pe-a lui, că nu-i aşa simplu să întreţii nişte conturi oficiale ale unor companii. Eu ştiu că Răzvan a înţeles foarte bine ce am vrut eu de la viaţa lui, însă o mai spun o dată, poate văd şi alte companii mari care nu prea au treabă cu Social Media: „prieteni, ştiu că nu e simplu pentru o companie să fie prezentă pe Facebook, Twitter, Google+ şi altele. Noi, cei din Social Media, spunem doar că TREBUIE să fiţi prezenţi mai în toate cele menţionate. Ştim cu toţii că e complicat. Nu trebuie să ne spuneţi de ce e complicat. Trebuie doar să ne spuneţi că e un proces care, în cazul companiilor mari, necesită mai multă atenţie decât în alte cazuri, dar că faceţi tot ce puteţi pentru a intra în Social Media. Dacă alte companii au putut, puteţi şi voi. 🙂

Şi ghici ce?! Cum discutăm noi doi (Răzvan şi cu mine) despre Săuşăl Midia, numa’ ce aflu a doua zi că deja Michelin România şi-a făcut cont de Facebook. Şi tare m-am mai bucurat. Eram convins că se poate. Şi eram convins că băieţii de la Michelin au înţeles rolul Social Media. 🙂

Nu pot să nu închei cu mulţumirile de rigoare. Mulţumiri care se duc în principal către Răzvan şi apoi către toată echipa Michelin. Atât pentru invitaţie şi pentru eveniment, dar şi pentru sprijinul pe care mi l-aţi dat la greu. Mulţumesc! 🙂

Mai multe imagini în continuare



No Responses to “Omuleţul Michelin m-a dus să-mi arate viitoarele lor anvelope”

  1. […] se poate spune aşa… Deşi am ajuns la Valencia cu treabă, era păcat să nu vizitez puţin oraşul. Aşa că, împreună cu amicii Roxana, Mihai, Andrei, […]

  2. […] Sorin Grumazescu si Alex Trofim sunt pregatiti pentru drumuri iarna asta: au scris despre anvelopele Michelin. […]

Leave a Reply