Posted on Nov 23, 2012 in Campanii | 2 comments

Pasiunea e în orice… Dar trebuie să aibă și o formă…

V-am povestit în articolul trecut că pasiunea mea avea o culoare… De fapt mai multe culori… Amestecate… Şi într-un final, a avut şi o „formă”… Cubul Rubik! Tot atunci, v-am povestit că şi pentru cei de la Renault (şi nu numai), pasiunea avea o culoare. Şi împreună, inginerii, tehnicienii, designerii, toţi angajaţii Renault, au reuşit să-şi unească pasiunea într-o formă… Le-a ieşit de minune… Iar acea formă a devenit noul Renault Clio.

În acelaşi timp, v-am rugat să-mi povestiţi în comentarii despre pasiunile voastre şi cum au prins ele contur. Şi am avut plăcuta surpriză să descopăr că toate comentariile au fost diferite… De la arte marţiale, la muzică, la literatură, la scris, la gadgeturi, la petrecerea timpului în aer liber, la India, la ceaiuri, la parfumuri, la paraşutism şi până la filmele poliţiste… Chiar m-am bucurat că n-au fost două pasiuni identice. 🙂

De aceea, împreună cu Renault, am ales să-i premiem pe următorii: Ovidiu, Corina şi Anca. De ce Ovidiu? Pentru că egoismul tinereţii l-a trezit şi l-a schimbat. De ce Corina? Pentru că, în câteva rânduri, a ştiut să-şi descrie atât de frumos pasiunea. De ce Anca? Pentru că a fost sinceră şi a recunoscut că nu reuşeşte să-şi „concretizeze pasiunea într-o formă”. Apropo, Anca, luăm exemplu de la noul Renault Clio şi rezolvăm problema, da? 🙂

Şi dacă tot am ajuns la Renault Clio, hai să vorbim niţel despre el. Sper să nu-mi supăr amicii de la Renault şi, în acelaşi timp, sper să-i bucur… Da, recunosc, n-am fost niciodată un mare fan Renault. Şi ştiţi de ce? Pentru că, în cazul lor, am considerat (fără să vreau) că pasiunea are o culoare, dar nu avea formă… Sau nu forma pe care mi-o doream… De-a lungul anilor au venit (şi ei, dar şi diverşi designeri) cu tot felul de idei, cu tot felul de concepte… Întotdeauna m-am întrebat: oare de ce nu se folosesc de asta? Oare de ce nu se folosesc de cealaltă? Oare de ce nu iau puţin din acest concept… Parcă ar merge pe Megane/Clio/etc… Ei bine, într-un final “mi-au răspuns” tuturor întrebărilor… Şi pasiunea devenit o formă: noul Renault Clio.

Mai mult, noul Renault Clio a ajuns în România în luna Octombrie a acestui an. Şi dacă vreţi să-l vedeţi mai de-aproape sau vreţi să vedeţi de ce este în stare, cei de la Renault vă aşteaptă la un drive test. Şi după asta, poate vreţi să-l vedeţi şi în garajul propriu. Pentru că nu este o maşină scumpă. Preţul pentru o versiune bine echipată este de doar 10.200 euro. Sigur că n-o să vă descriu aici fișa tehnică, dar dacă vă interesează ce înseamnă „bine echipată”, eu şi cei de la Renault vă stăm la dispoziţie. 🙂

Şi când vă cumpăraţi noul Renault Clio, nu mă uitaţi… Daţi un semn, că vreau să văd şi eu cum arată nouă formă a pasinuii pe care v-aţi ales-o! 🙂



2 Responses to “Pasiunea e în orice… Dar trebuie să aibă și o formă…”

  1. Anca says:

    Multumesc, Sorin! Multumesc, Renault !
    Cred ca a sosit momentul sa trag linie, sa fac bilantul si sa vad pe ce directie voi pleca. Ne mai auzim!

Leave a Reply