Ce este o companie fără un nume bine ales sau fără un logo potrivit? Ce este un brand fără un nume care să se potrivească perfect cu ceea ce fac şi ce este un brand al cărui logo parcă ar scârţâi? Bine… În momentul în care devii brand, nu prea ai cum să nu ai un nume pe care să nu-l ştie toată lumea, nu ai cum să ai un logo care să nu fie recunoscut, indiferent că-l arăţi cuiva la piaţă, la bibliotecă, la o spălătorie de maşini, într-o firmă, într-o corporaţie, oriunde… Oricine-l va recunoaşte.
Dar să fim sinceri, există şi companii, ori oameni care lucrează în companii, ori firme care se ocupă de promovarea acelor companii, care nu că nu se pricep la promovarea pentru care au fost angajaţi, fie că vorbim despre un logo, despre un banner, despre un lucru aşezat prost pe o reclamă, despre un text care să nu “lovească” exact cum trebuie publicul ţintă… Dar au niscaiva lipsuri… Există şi aşa ceva, nu?
Ei bine, trebuie să ştiţi că există şi firme care se pricep la astfel de treburi, oameni care se ocupă de astfel de aspecte, oameni angajaţi fix pentru a face acest lucru, între ei aflându-se şi băieţii de la Seed Consultants, o companie care încearcă şi, se pare, reuşeşte să ajute unele dintre firmele româneşti să devină brand-uri. Şi dacă deja sunt brand-uri şi consideră că “au ajuns la un impas”, să le “rebrenduiască”… 🙂
Şi uite aşa, cei de la Seed au ajuns la cea de a patra ediţie Cel mai promiţător brand românesc. Ce înseamnă asta? Simplu: dacă ai o firmă, o companie care vrea mai mult, care vrea să “urce în top”, ai o companie ai căror oameni consideră că au nevoie de ajutor, că vor mai mult, Seed te poate ajuta. Cu oameni care au idei, cu oameni care fac lucrurile să se “mişte”.
Programul se desfăşoară pe întregul ţării, a început pe 7 Martie anul acesta şi se va încheia pe 7 Aprilie 2013. Cine poate participa? Orice persoană juridică, dar cu cel puţin un an de activitate, orice firmă, dar care să fie românească, orice companie care produce diverse chestii, dar pe care să scrie “Made în Romania”.
Ce vrea Seed de la voi? Printre altele, să argumentaţi nevoia de branding şi să vadă potenţialul de dezvoltare al brandului. De restul se ocupă ei. Pentru că premiul este doar unul şi constă, după cum chiar ei o spun, în realizarea gratuită a unui proiect de brading pentru produsul, serviciul sau compania pe care ei o consideră “eligibilă”.
Ce trebuie să faceţi după ce vă trimiteţi “proiectele”? Să aşteptaţi… Pentru că în perioada 24-30 Aprilie 2013 o să aflaţi dacă aţi câştigat sau nu. Şi ştiţi ce mai trebuie să faceţi? Aşa cum bine spune şi buna mea prietenă Tiţa, haideţi să-i lăsăm pe cei care se pricep să facă lucruri la care se pricep… 🙂
PS: Amicii de la BlogalInitiative au avut şi un concurs pe această temă, numai că, din motive care nu au ţinut de mine (fiind legat de mâini, mouse, cablu de alimentare, cu o reţea care m-a omorât şi cu un router care putea face orice numa’ să nu se conecteze) n-am reuşit să vă anunţ în timp util… Şi cer scuze şi vouă, şi lor… 😐
Nu stiu ce sa zic. Mi se pare o mare prostie, sa trec la persoana juridica, daca vreau sa devin un brand.
Poate gresesc.
Am citit despre proiect. Sunt multe idei care daca ar fi puse in practica ar ajunge branduri renumite intr-o buna zi. Pentru asta sunt baietii astia de la campanie sa ne ajute cu nume , logo si alte alea.
Numele si logo-ul conteaza enorm de mult.
In schimb am citit si partea cu juridic si aici scartaie treaba . De ce sa fiu persoana juridica de 1 an?