Posted on May 19, 2013 in Diverse | 4 comments

Un site, 10 minute şi respectul meu…

cartoon figure using computer

10 minute. 10 minute mi-a luat să-i respect pe cei de la Promoţii de firmă.ro. Ştiţi de ce? Pentru că, în 10 minute, între noi a avut loc un schimb de câteva mail-uri. Şi totul se întâmpla la ora 21.30. Iar mail-urile nu erau automate… Cineva muncea la ora aia…

Căutam un cadou pentru una dintre nepoţelele noastre. Nişte căşti. Iar soţia mea a dat peste site-ul celor de la Promoţii de Firmă. Ea e cea care se ocupă de comenzile online în familie. A văzut ce voiam şi le-a trimis un mail pe la ora 21.30. Evident, nu ne gândeam că vom primi răspuns în acea seară…

Ei bine, surpriză! La doar câteva minute am şi primit răspunsul, în el fiind specificat faptul că produsul respectiv nu este pe stoc şi urmează să vină din Marea Britanie, dar asta va dura undeva între 7 şi 10 zile. În câteva minute, da? La ora 21.30, da… ?

Şi de ce vă spuneam la început că mail-urile nu erau automate? Pentru că soţia mea le-a răspuns şi le-a spus că nu mai putem face comanda, deoarece ziua nepoatei noastre e în câteva zile, iar coletul nu va ajunge în timp util. Iar omul care se ocupă de acest site a răspuns, şi-a cerut scuze că nu poate onora comanda şi i-a urat “La mulţi ani” nepoţelei noastre… Încă o dată, la 21.30, da?

Concluzie? Aşa se ţine un business dacă vrei să faci ceva… Aşa se munceşte când vrei să-ţi atragi clienţii… Aşa se răspunde unui mail… Aşa faci atunci când vrei ca un potenţial client să revină pe site-ul tău şi să-ţi facă afacerea să meargă… Indiferent că e 10 dimineaţa sau 10 seara…

Felicitări, Promoţii de firmă! Felicitări, omule care seara, când mulţi sunt în oraş, la un restaurant, la un bar, într-un club sau se pregătesc să doarmă, ţi-ai găsit câteva minute pentru a răspunde câtorva mail-uri! Felicitări!

Sursa Foto



4 Responses to “Un site, 10 minute şi respectul meu…”

  1. Eugen says:

    Ușor impresionabil mai ești, Sorin! Nu că m-ar mira, doar îl ții ca model și prieten pe Visurât.

    Doua chestii referitor la magazinul acela – nicăieri în lume nu e normal ca toate prețurile tale să fie la promoție; dincolo de limbajul bombastic nu găsești nicio informație privind firma care vinde produsele, trebușoară care se sancționează cu amendă între 1000 și 5000 de lei de către Garda Financiară.

    Sper că acesta nu-i un articol plătit, ar fi chiar trist.

    • Chiar m-am gândit dacă să scriu (sau nu) că nu este articol plătit. Ai sperat bine, nu, nu este platit! 🙂

      Da, sunt convins că ai dreptate în ceea ce privește amenda pe care o pot primi, mai ales că ești, oarecum, în domeniu.

      Dar, încă o dată, eu am fost într-adevăr impresionat de felul în care mi-a răspuns omulețul respectiv. Lucru pe care-l apreciez și pe care l-aș aprecia la orice site de cumpărături din lumea asta. Promptitudinea! Și știi de ce ușor? Pentru că rar mai vezi să se întâmple astfel de lucruri în zilele noastre. 🙂

  2. Radovicescu says:

    Ai mare dreptate, daca vrei sa ai o afacere buna trebuie sa raspunzi mereu la email-uri asa clientul prinde incredere.

  3. Daniel says:

    Tot respectul pentru ceea ce este mentionat in acest articol pentru ca este 100% adevarat;iar
    Ma bucur ca sunt persoane care au observat aceste lucruri si munca depusa de noi toti pentru a oferi servicii de calitate;calitate si promptitudine pe care din pacate nu se mai pune accent in aceasta tara ci totul se invarte in jurul imbogatirii rapide.
    Ca sa raspund domnului din primul comment este foarte usor; doar sa imi dea un e-mail al dumnealui si isi va schimba parerea imediat.
    Va pot spune doar ceea ce nu stie nimeni pentru ca nu are de unde:noi cei care lucram la aceasta idee in sprijinul consumatorului roman cu care empatizam, avem fiecare dintre noi un job stabil; deci sursa noastra de venituri nu depinde de acest business;mai mult, vrem sa dam peste nas cu preturile cele mai mici din Romania la acest gen de produse celor care vor sa profite la maxim de buzunarul potentialilor clienti, fara sa ofere servicii de calitate si preturi rezonabile si de bun simt.

    Multumim inca odata pentru randurile de mai sus si speram sa ramanem si pe viitor in atentia clientilor nostri, tot pe acest trend pozitiv.

    Cu stima,
    Daniel

Leave a Reply