Posted on Feb 22, 2015 in Diverse, Pareri | 2 comments

Carrefour, aşa nu!

2000px-Logo_Carrefour_Market.svg

Mă duc ieri până la Carrefour Market să cumpăr ceva. “Decât” nişte cartofi. Intru, îi pun în coş şi merg spre casa de marcat. Doar două case deschise. Şi aproximativ 15 oameni la fiecare dintre ele. Eh, îmi zic, cât poate dura?! Mai ales că văd scris undeva, printre altele, “rapiditate la case”. Într-adevăr, rapizi cei doi băieţi, dar cât pot face şi ei?! Las coşul jos, mă îndrept către unul dintre ei şi îl întreb:

– Nu te supăra, nu se mai poate deschide încă o casă?
– Nu, îmi răspunde. Tot personalul prezent la servciu e cel pe care-l vedeţi.
– Ok. Atunci scoateţi, vă rog, pancarta asta.
– Care?
– Asta! Şi i-o arăt cu mâna.

Probabil nici el n-o citise (deşi lucra acolo) la fel cum cred că nici mai bine de jumătate dintre clienţi n-o făcuseră. Pentru că cei de la rând au izbucnit în râs. Da, pe pancartă scrie “în cazul în care sunt mai mult de 3 clienți la o casă vă garantăm deschiderea unei case suplimentare”. Şi, pentru ca întotdeauna cineva trebuie să-i sară în ajutor unui coleg, intervine unul dintre domnii care asigura paza magazinului spunându-mi ca restul angajaţilor sunt în concediu medical din cauza unei viroze. Şi, dacă am ceva de comentat, există un număr de telefon la care pot suna pentru a le da idei celor de la Carrefour.

Iată, domnule agent, v-am ascultat. Într-adevăr, n-am sunat. Am scris. Ca să rămână, să vadă şi alţii, poate chiar cei de la Carrefour România. Să fim bine înţeleşi, nimeni nu-şi doreşte ca cineva să se îmbolnăvească. Le doresc sănătate multă colegilor dumneavoastră. Ce vreau? Să nu mai minţiţi. Să daţi jos aceste pancarte din magazinele dumneavoastră. Pentru că mint! Pentru că în momentul în care tu îmi afişezi scris că în cazul în care sunt mai mult de 3 clienți la o casă îmi GARANTEZI deschiderea unei case suplimentare, orice explicaţie ai încerca să-mi dai, orice mi-ai spune, oricum ai încerca să mă faci să înţeleg că nu se poate deschide încă o casă, este complet, dar complet irelevant.

Şi atunci o să stau la un rând de 15 persoane fără să scot vreun cuvânt…

Sursa foto



2 Responses to “Carrefour, aşa nu!”

  1. Interesant articolul. Chiar nu stiam ca exista o asemenea regula si la Carrefour. Stiam doar de Kaufland ca la mai mult de 5 minute asteptate la un rand se poate solicita deschiderea unei case de marcat.
    Acest articol il voi posta pe Facebook. Chiar merita sa stie mai multa lume ce se intampla.

    • Mulțumesc! Nu bag mâna-n foc că e așa, dar o persoană care era în fața mea la rând mi-a spus, citez, “până și cei de la Kaufland au scos regula de 5 minute”. Pentru că e destul de complicat să faci astfel de reguli care, teoretic, sunt în avantajul clientului. Iată, dovada mai sus: ți se imbolnăvesc angajatii. Ce faci?

Leave a Reply